Ledelsen

Henrik Resen

Jeg er uddannet fra Det Jyske Musikkonservatorium med basun som hovedfag og har spillet i stort set samtlige danske professionelle klassiske og rytmiske orkestre/ensembler og adskillige i udlandet. Jeg har været fastansat i Aarhus Jazz Orchestra i over 15 år hvor jeg stadig er ansat.

Jeg har været ansat som lærer på Kulturskolen Viborg siden 2001, efterfølgende som MGK koordinator, stabsleder og fra 2019 som vicekulturskoleleder. Jeg er daglig leder for alle medarbejdere i administrationen og på scenekunst. Mine opgaver er blandt andet at sikre daglig drift, overblik over kulturskolens økonomi, projektstyring, fundraising, administration og udvikle ART-GK og projekter på hele Kulturskolen, i samarbejde med vores dygtige medarbejdere.
Henrik Resen

Email : here@viborg.dk