Supersøger

Stjerneridderne (fra 9.klasse og til 20 år)

Teaterholdet er for unge, der får stjerner i øjnene ved tanken om at være en del af et teaterfællesskab. Sammen skal vi udforske det scenekunstneriske landskab gennem teaterøvelser, improvisation og leg. Vi kommer til at eksperimentere med krop og stemme som virkemidler i det iscenesatte rum. Desuden skal holdet arbejde med manuskripter og tekstforståelse.

Vi kommer til at smæske os i lækre tekster og sprøde replikker. Vi kommer til at sætte tænderne i nyere dramatik, men skal også smage på de gode gamle klassikere. Sammen skal vi lave forestillinger, der tager udgangspunkt i holdets ønsker, og der vil typisk være forestilling op til jul og ved sæsonens afslutning.

Stjerneridderne er både for erfarne og uerfarne skuespillere. Det vigtigste er, at du har lyst til at lege og lære i et trygt fællesskab.

Vælg hold / instrument
Stjerneridderne (fra 9.klasse og til 20 år)