Himmelstormerne (4.-6.klasse)

Himmelstormerne er et teaterhold for børn, som kan lide at bruge kroppen og stemmen til at udtrykke sig på en scene foran et publikum. Gennem lege, drama-øvelser og hjælp fra fantasien opfinder vi sjove, rørende scener og små skuespil som bruges til forestillinger der vises op til jul og sæsonafslutning. Kom og vær med hvis du kan lide at sætte dig selv på spil sammen med andre teaterglade børn!

Uanset om du har prøvet at gå til teater før, eller om det er helt nyt for dig, så kan du være med på dette hold. Vi kommer helt sikkert til at grine og pjatte sammen, men måske også til at ”græde” og få lidt ”ondt” i maven🎭 Det kommer helt an på hvad vi skal fortælle, og hvad du gerne vil prøve af, når vi arbejder med roller og laver gode historier sammen. På holdet er vi højest 15 elever.

Vælg hold / instrument

Himmelstormerne (4.-6.klasse)